sobota, 4 lipca 2009

Trochę ciemniejsze odcienie podkładów EDM

Wśród bladolicych wizażanek na początku czułam się jak jakieś dziwactwo :D Gdzie nie spojrzałam, same "fair". Ja z moim ulubionym numerem 35 Dermablendu miałam spory problem ze znalezieniem swatchy. Co więcej, okazało się, że to, czego do tej pory używałam, było zdecydowanie ciemniejsze od tego, z czym wylądowałam na końcu. I choć dzisiaj również 35 odcieniowo mi pasuje (dzisiaj przeprowadziłam test na twarzy, choć pokonanie niechęci do podkładu wypełnionego różnymi świństwami okazało się niełatwym zadaniem), to odcienie mineralne, jakich obecnie używam, są o ładnych kilka tonów jaśniejsze.

Wklejam porównanie średnich podkładów EDM do tych dwóch, których używałam przed "erą minerałów". Wrzuciłam też swatche jasniejszych, dla porównania.

Obecnie używam najczęściej odcienia Golden Light - średnio jasny, złotawy odcień, który w formule intensive potrafi przybierać pomarańczowe tony.

Zdjęcie w świetle dziennym bez lampy

Zdjęcie w świetle dziennym z użyciem lampy


Górny rząd:
- Vichy Dermablend nr 35 Sand - odcień opalony, do średniej karnacji.
- Beige Neutral Intensive (kategoria Buff)
- Beige Neutral Matte (kategoria Buff)
- Medium Beige Neutral (kategoria Beige)
- Soft Butter Peach (kategoria Warm). Najjaśniejszy odcień w kategorii Warm. Wg opisu mieszanka złotych i brzoskwiniowych tonów). U mnie daje efekt świnki Piggy - różowiutki prosiaczek na twarzy to nie jest to, co mam ochotę nosić :)
- Sandy Olive (kategoria Olive)
Dolny rząd:
- Revlon Age Defying 06 Golden Beige (Beige Dore)
- Golden Medium Intensive (kategoria Olive)
- Light Tan (Kategoria Beige)- najciemniejszy odcień w tej kategorii- na zdjęciu na stronie EDM nie wygląda tak przerażająco, ale w rzeczywistości jest to ciemny odcień. I choć wydaje się być taki, jak podkłady niemineralne, których swatche zrobiłam, to jednak Light Tan do dzisiaj się nie odważyłam użyć w teście całościowym. Zdecydowanie zbyt ciemny.
- Light Medium (kategoria Beige)
- Light Olive (kategoria Oive)
- Light (kategoria Golden)
Trzeci rząd (pionowy)
- Linen (kategoria Buff)
- Winged Butter (kategoria Golden)
- Perfect (kategoria Perfect)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz