wtorek, 28 lipca 2009

Paczki, paczki, paczki ! :)

Dostałam dzisiaj dwie przesyłki (po paru przygodach z pocztą, które opisałam na plotkowym). Cieszę się jak dziecko.
Paczka od Reni i Pastereczki.
Obie jednakowo zachwycające.
Dziewczyny, kochane jesteście, ale naprawdę nie musicie mi wysyłać tyle skarbów w podziękowaniu za mojego bloga. Robię to, co lubię robić, a jeżeli komuś to jeszcze się przyda, to jest to dla mnie wystarczająca frajda. I choć takie paczuchy jak od Reni cieszą mnie ogromnie, to trochę głupio się czuję dostając tyle cudeniek tylko za to, że robię to, co lubię.
Reniu - po prostu usiadłam z wrażenia. Spodziewałam się kilku próbek, a dostałam tyle tego wszystkiego, że siedzę i patrzę i czuję się jak dziecko w święta :) I wszystko chciałabym od razu wypróbować. I jeszcze te woreczki... blur I przepiękny album.. O mamo! :)
Asiu - kawałek mydła afrykańskiego ucieszył mnie przeogromnie, bo wiesz, że czaiłam się na niego i czaiłam i w końcu się nie zdecydowałam. Cieszę się, że dzięki Tobie mogę wypróbować sławną psią kupkę :)
A kolczyki od Ciebie - przepiękne love Zakochałam się w nich jak tylko otworzyłam paczuszkę. I już je mam na sobie :)
Dziękuję Wam raz jeszczecium

A oto szybkie fotki moich zakupów i podarunków :)
(oczywiście zdjęcia można oglądać w powiększeniu po kliknięciu na nie)

Paczka od Pastereczki plus kolczyki (żałuję tylko, że nie udało mi się uchwycić, jakie są piękne, jak mienią się różnymi barwami w zależności od kąta padania światła ):



Paczuszka od Reni : (na zdjęciu brak próbki bazy pod cienie EGM- sturlała mi się i zauważyłam to dopiero później :D)




Niebawem pojawią się oczywiście dokładniejsze swatche, szczegółowe opisy i fotki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz