środa, 22 lipca 2009

Paczka z różami od Dominiki :)

Poprzesypywałam wczorajsze próbki do słoiczków i mam nadzieję, że dzisiaj udało mi się zrobić lepsze fotki niż wczorajsza :)
A swoją drogą - chyba w jakiejś hurtowni się będę musiała rozejrzeć za tymi pojemniczkami, bo strasznie duże zapotrzebowanie na nie u mnie ostatnio. W chwili obecnej brakuje mi jeszcze jakiś 80 sztuk, zeby przesypać wszystko, co mam w fiolkach i woreczkach :D Ale jak pomyślę, że mam wydać na to prawie 100 zł, to na razie niech wszystkie cienie i inne próbki sobie jednak siedzą w torebkach senyum

Zdjęcie grupowe wczorajszych próbek już w pojemniczkach :)

Swatche grupowe na ręku ( światło dzienne, dość słoneczne, wydobyło ciepłe tony zwłaszcza z pierwszych odcieni różów)


No i szczegółowe swatche i opisy otrzymanych próbek:

Everyday Minerals - Apple
(kategoria Matte)

Everyday Minerals - New Mom
(kategoria Matte)

Everyday Minerals - Sunday Brunch
(kategoria Matte)

Everyday Minerals - Going Green for Pink
(kategoria Matte)
Niedostępny już odcień, bardzo trudny do określenia i uchwycenia na zdjęciach. Odcień kakaowego beżu z odrobiną sinawego różu.
LaurEss - Sun Kiss
neutralny średni brąz ze złotym wykończeniem. W słoiczku wygląda ciemniej niż po nałożeniu.
LaurEss - Sun Sheen
LaurEss - True Love

Silk Naturals - Babydoll

Lumiere - Fresh Roses


Joppa - Raspberry Ice
Na stronie Joppa wygląda dosć przerażająco i spodziewałabym się raczej żywego odcienia różu, natomiast Raspberry Ice to w rzeczywistości stonowany odcień. Raczej dla jasnych i chłodnych karnacji. Jasny przybrudzony róż z subtelnym rozświetleniem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz