czwartek, 16 lipca 2009

Tak na szybko ...

Od dwóch dni mam taki kocioł, że nie miałam czasu kompletnie na nic. Rano dostałam paczuszki i dopiero teraz mam chwilkę, żeby na szybko się nimi pochwalić.
Paczuszki wymiankowo- darowiznowe :D
Dziękuję !
Wstawiam szybkie fotki moich nowych cudeniek, a dokładniejsze swatche i opisy będą, jak złapię chwilę oddechu.
Wiola- nie masz pojęcia, jak rozbawiła mnie Twoja koperta. Nie wiem, czy kiedykolwiek dostałam równie miło wyglądającą przesyłkę. Po prostu urocza encem Dzięki :)
Ilonko- zaskoczyłaś mnie ogromnie. Nie spodziewałam się takiej paczuchy. Ogromnie Ci dziękuję. Tylko muszę się jeszcze dowiedzieć, co to takie nieopisane, bo ładne :D Ale to wyciągnę od Ciebie jutro na spotkaniu kenyit
Aniu - czy Ty wiesz, jak dawno nie dostałam tradycyjnego listu? W dodatku tak długiego? :) Z przyjemnością go przeczytałam i nawet nie miałam problemów z rozczytaniem. Więc albo nie bazgrzesz tak bardzo, jak Ci się wydaje, albo ja bazgrzę równie mocno, jak Ty i dlatego mi się udało rozszyfrować :) Dziękuję Ci bardzo. Ale jeszcze sobie porozmawiamy, bo miały być oliwki, a nie cały worek prezentów blur



No i jeszcze moje nowe skarby poprzekładane do pudełeczek. Niestety, pojemniczki mi się skończyły i nie wszystko moglam przesypać. Chyba muszę zrobić nowe zakupy, bo tyle tego ostatnio do mnie przychodzi, że pudełeczka zostają zagospodarowane w tempie ekspresowym.



Dokładnie wszystko poopisuję w wolnej chwili. I zaraz edytuję listę moich róży EDM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz