niedziela, 5 lipca 2009

Spotkanie w Zegrzu i inne takie tam ...

Do wszystkich zainteresowanych - dziewczyny, najprawdopodobniej jednak zmienią mi się plany sierpniowe i drugi weekend sierpnia nam odpadnie. Na razie jednak jest to jeszcze nie do końca potwierdzona informacja, ale nadmieniam tak na wszelki wypadek.
Będę starała się zrobić tak, byśmy jednak tego 1-2 sierpnia mogły się u mnie spotkać, ale gdyby nie wyszło- kolejne weekendy zostają bez zmian :)
Oczywiście nadal można się zgłaszać, a i bez zgłoszenia wszystkie chętne przyjmiemy :)
Nadal obowiązuje tylko jeden warunek uczestnictwa w zlocie - jakiś minerałowy kosmetyk w torebce, żebyśmy mogły się pochwalić i pokusić wzajemnie :D

A ja już nie mogę się doczekać kolejnych paczek, które powinny do mnie dotrzeć w tym tygodniu. Jak tylko się pojawią, obiecuję masę fotek i swatchy. I przechodzę na odwyk do końca wakacji (drobne wyjątki promocjowo- okazjowo- wymiankowe się nie liczą).

Jutro postaram się obfotografować moją uszczuploną po wymiankach kolekcję pędzli. Zostało tylko to, czego rzeczywiście używam. Ale jakoś pusto mi się zrobiło i dzisiaj złapałam się na tym, że oglądałam kolejne pędzle na CS... Ale dzielnie zamknęłam stronę przed ostatecznym potwierdzeniem zamówienia i nawet tańsza przesyłka mnie nie skusiła. Nie po to przecież robiłam porządki w pędzlach, żeby teraz kupowac nowe. Choć jak tak patrzę na ten skromny zbiorek, to jakoś tak smutno... :D
Choć Foxxxy oczywiście musiała mi wytknąć, że Eye Kabuki z EDM nie mam :D
No i nie mam ! I mieć nie będę.. Przynajmniej na razie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz