piątek, 17 lipca 2009

swatche ostatnich nabytków

załapałam się jeszcze na światło dzienne, więc pstryknęłam kilka fotek rzeczy z wczorajszych paczuszek.
Najbardziej namordowałam się przy trzech różach - Nick Nack, Weekend Getaway i Email Me.
Na zdjęciu swatchy cały czas wychodziły mi prawie identycznie. Próbowałam i tak i tak i w takim oświetleniu i w innym i nic, ciągle wyglądały prawie tak samo. Dopiero, gdy zrobiłam nowe swatche, tym razem już bez rozcierania paluchem, widać różnice między nimi. Po roztarciu - różnią się niewiele, aczkolwiek każdy z nich łapie trochę inne tony.

Zdjęcia i opisy za chwilę :)



No i ta trójka najgorsza do sfotografowania - tutaj bez rozcierania - po prostu nałożone i już.



Całe zestawienie i dokladne opisy ze swatchami już jutro, bo dzisiaj światło już nie jest takie mocne i obawiam się, że przy opisywaniu mogę nie wyłapać drobnych różnic w odcieniach i tonach.
Czyli jutro - korektory - Multi Tasking i Multi Intensive, cień Anna Karenina i dokładne opisy róży (Weekend Getaway, Nick Nack, Email Me, Sprung!, Wake up Call)


2 komentarze: