sobota, 25 lipca 2009

koniec kariery na YT :D

Hi hi, moja kariera na YT skończyła się, zanim jeszcze się zaczęła :D
a tak serio - próbowałam dzisiaj wrzucić filmik na YT i nawet mi się udało. Wersja testowa, żeby sprawdzić, jak to coś działa - makabrycznie kiepska jakość, bez ładu i składu i głupawe miny :)
Dla zainteresowanych - zapraszam na mój kanał

http://www.youtube.com/user/cath23t

jeżeli ktoś ma ochotę obejrzeć ten filmik, to zapraszam do zaprzyjaźnienia się tam ze mną :D :D
tylko wtedy filmik będzie widoczny. Publikować ogólnodostępnie go nie bedę, bo wstyd jak diabli :D
Moja kamerka jest do ...., ja też nie bardzo - filmików więcej nie będzie :D Zostaję przy fotkach :)

Uciekam - będę wieczorkiem jakby co :)

Ok, wygrałyście :) Nie śmiać się z moich durnych min i tego, co jakość filmiku zrobiła z moim makijażem. Później wrzucę jego fotki w normalnej jakości. Co prawda makijaż nie był robiony specjalnie starannie (rano i w pośpiechu), ale mam nadzieję, ze coś tam widać.


Przepraszam za latający obraz, ale w jednej ręce trzymałam to moje śmieszne urzadzenie nagrywające (bo nie znalazłam nic, na czym moglabym postawić :D ). Ręka jak widać trzęsła mi się okropnie i stąd wygląda to jak wygląda :)



Lista kosmetyków:
- podkład Everyday Minerals Winged Butter o glo
- róz Everyday Minerals Text Message
- rozświetlacz Everyday Minerals Champagne
oko:

- cień jasnozielony od Pastereczki :)
- cień Lumiere Emerald
- cień Blusche Avocado
- cień Everyday Minerals Maple and Mums
- pod łukiem Everyday Minerals - korektor Pearl Sunlight
- tusz Avon SuperShock


Nieco lepsza wersja filmiku tutaj czyli na YouTube :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz