niedziela, 6 września 2009

pierwsze 10 tysięcy wyświetleń

Własnie weszłam na mojego bloga i zauważyłam, że przekroczyłyśmy liczbę pierwszych 10 tysięcy odwiedzin. Gdy zakładałam tego bloga nieśmiało myślałam o tej liczbie gdzieś w okolicach Nowego Roku. Zwłaszcza, że przez pierwsze tygodnie liczba jego wyświetleń rosła pomalutku, choć oczywiście cieszyłam się z każdej wizyty...

celebratecelebratecelebratecelebratecelebrate

Dziewczyny, ogromnie Wam dziękuję za to, że tu zaglądacie, że piszecie komentarze, że czytacie to, co tu wypisuję, że dzielicie się swoimi uwagami, że po prostu chce Wam się tu zerkać...
To dzięki Wam chce mi się robić te wszystkie swatche, opisy, recenzje. Bez Was nie byłoby tego bloga.

Nie przypuszczałam, że doczekam chwili, gdy mój blog wyląduje u kogoś na stronie startowej. Nie przypuszczałam, że zostanę zasypana mnóstwem wiadomości z podziękowaniami za to, co robię. Bo przecież ja tylko robię to, co lubię, a gdy jeszcze komuś się to przydaje, to satysfakcja z tego podwójna. W najśmielszych marzeniach nie przypuszczałabym, że gdy straciłam znaczną część cieni, zostanę przez Was obdarowana mnóstwem innych... Wydawało mi się, że w normalnym świecie takie rzeczy się nie zdarzają. Cóż, może w codziennej rzeczywistości o takie zachowania rzeczywiście trudno, natomiast wizażowe minerałoholiczki nie raz udowodniły, że nasze mineralne forum jest miejscem, gdzie spotkać można niezwykłe osoby...

Cieszę się, że jesteście, ze podtrzymywałyście mnie na duchu, gdy miałam gorsze dni, że wspólnymi siłami tworzymy miejsce, które ma ambicje stać się największą kolekcją swatchy i recenzji mineralnych kosmetyków. Wy również macie w tym spory udział. Bez Was - nie byłoby tego miejsca, nie byłoby wielu fotek, wiele fantastycznych produktów nigdy nie zostaloby odkrytych :)

DZIĘKUJĘ WAM OGROMNIE !
(i dopiero się rozkręcam :D)


4 komentarze:

  1. to pewnie przez tą stronę startową wyświetlenia podskoczyły :D biorąc pod uwagę, ile razy dziennie odpalam przegladarkę :)

    a tak na serio to my Tobie dziękujemy za ten blog, ktoś napisał gdzieś że jest on niemal wyrocznią :D Twoje zdjecia, opisy są bardzo pomocne, to my dziękujemy Tobie za to wszytsko :*

    pozdrawiam
    WinlyEm

    OdpowiedzUsuń
  2. cathy :* Ty i Twój blog jesteście moją codziennością.
    życze Ci miliona odwiedzin!

    OdpowiedzUsuń
  3. Winly - ogromne dzięki za te słowa :*
    Aniu - dziękuję i cieszę się, że tu zaglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi gratuluję pięknej, okrągłej liczby wyświetleń :-* Ten blog jest wspaniały. Zawsze jak zastanawiam się nad jakimś kolorem to pędzę tutaj żeby zobaczyć jak wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń