poniedziałek, 21 września 2009

Nowości Coastal Scents

Mam mnóstwo nowych rzeczy do opisania i obfotografowania, ale niestety, nie mam obecnie na to czasu. Gdy tylko znajdę wolną chwilkę, pojawią się swatche Buff'd (dostałam paczuszkę z 10 próbkami kosmetyków), trochę nowych cieni, pudrów, róże. Recenzje produktów Silk Naturals i Earthen Glow Minerals również czekają na napisanie, ale to wszystko niebawem.

Skrzynkę na wizazu mam zawaloną wiadomościami, więc bardzo proszę o nieco cierpliwości, gdyż odpisanie na wszystko zajmie mi pewnie kilka dni, a obecnie czasu mam dość mało ...
Nowe makijaże na razie też się nie pojawią, bo maluję się w pośpiechu totalnym a i pomysłów na coś ciekawego chwilowo u mnie brak, dlatego też - choć bardzo mi miło czytać prośby o stepy - to na razie ich nie planuję (choć gdybym robiła jakiś, to wezmę pod uwagę prośby m.in o step do fioletowego makijażu oraz neutrala).

Dostałam newslettera od Coastal Scents (swoją drogą, bardzo mnie zaskoczyli ostatnio - w piątek składałam mini zamówienie na pędzelki i nie dość, że zapłaciłam ok. 2$ za wysyłkę, czyli taniej niż kupujac cokolwiek w Polsce, to jeszcze w sobotę dostałam informację, że paczka została wysłana - ogólnie bardzo, bardzo pozytywne zaskoczenie).
Pojawiły się nowe korektory i wyglądają dość ciekawie i przyznam, iż kusi mnie ich wypróbowanie. Cena jakoś specjalnie szalona nie jest (7,95$) za 4 odcienie mieszczące się w jednym pudełeczku.

Obecnie dostępne są 4 wersje kolorystyczne - Light Camo Quad, Medium Camo Quad, Dark Camo Quad i Color Corrector Quad.
Szczegóły można zobaczyć tutaj
Oprócz korektorów pojawiły się nowe odcienie smakowych błyszczyków, ale te mniej wzbudzają moje zainteresowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz