poniedziałek, 14 września 2009

Nowości Buff'd

Newsletter od Buff'd :)

Później przetłumaczę co nieco i zmienię jego formę. Mnie najbardziej zaintrygowała ta wzmianka o darmowych próbkach dla "beauty bloggers" :D Choć nie jestem pewna, czy chcę brać udział w tym, bo z Buff'd się średnio moja skóra lubiła...

Nowości Buff'd:
  • Nowe błyszczyki (lekkie i kremowe z masłem shea i kakaowym) po 6 $ dostępne w 9 odcieniach i w 10 gramowych tubkach - Lip Glosses

Lip Gloss Shades
  • Nowe odcienie eyelinerów (8,75$ za duże opakowanie, probka 1,45$)

Eye Liners
  • Nowe kolory cieni (10 zieleni, 6 ziemistych brązów, 6 niebieskich, 2 odcienie bieli, 7 złota/brązu, 7 do kolekcji fioletów i różów)

Greens

Browns

Browns

Golds

Pinks

Oferta specjalna dla właścicieli blogów o tematyce związanej z urodą - należy wysłac dane (adres bloga, dane osobowe, jak dlugo funkcjonuje blog, ile osób obserwuje (ha, ja nie mam się czym pochwalić mrgreen), jak często się uaktualnia bloga...
Dane wysłałam, zobaczymy, co mi przyślą :D I mam nadzieję, że od czasu mojego ostatniego kontaktu z Buff'd moja cera zmieniła się na tyle, że tym razem będzie to przyjemniejsze spotkanie)

15 września 23:16
właśnie dostałam informację, że wysłali moje próbki, a wczoraj wieczorem wysyłałam im dane... Szybko się uwinęli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz