piątek, 8 stycznia 2010

Zmiany...

Nosiłam się z zamiarem zmiany szaty graficznej bloga już od dłuższego czasu, ale ciągle nie mogłam się do tego zabrać. Konieczność usunięcia świątecznych dekoracji i uświadomienie sobie, iż nie mogę znaleźć nigdzie na dysku kopii zapasowej poprzedniego wyglądu sprawiły, że w końcu się do tego wzięłam, w związku z czym:

BLOG W TRAKCIE PRZEBUDOWY

przepraszam za wszelkie niedogodności i problemy z prawidłowym działaniem bloga. Do niedzieli powinnam się z tym uporać i wszystko wtedy powinno działać już tak, jak należy.

Oczywiście zdaję sobie sprawę, iż odezwą się głosy protestu i niezadowolenia z tych wszystkich zmian, ale jestem na to przygotowana :) Pamiętam, co się działo, gdy zmienił się nam wygląd wizażowego forum.. Ja sama przez dłuższy czas nie mogłam się przyzwyczaić i tęskniłam za starą, dobrze mi znaną formą forum... Jednak minęło to szybciej niż myślałam. Mam nadzieję, że Wy również szybko przyzwyczaicie się do nowego wyglądu mojego bloga i zaglądać będziecie tu tak samo często, jak do tej pory..
A skąd chęć zmian? No cóż.. Banalnie - po prostu znudził mi się poprzedni szablon :) To chyba podobnie jak z moim mieszkaniem... Odkąd pamiętam, jeździłam z meblami po pokojach rozstawiając je raz w miesiącu po nowych miejscach i szukając drobnych chociaż modyfikacji w swoim otoczeniu...

6 komentarzy:

  1. bajkowo i ślicznie :) Zimowy wystrój, super super! W kolorze casual friday z edm.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak w bajce się czuję :D

    Kasiu, jakby tak to Twoje zdjęcie po prawej wtopić w tło byłoby cuuudnie :love:

    Normalnie echh.. baśniowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się również niesmowicie podoba, bardziej niż wcześniej :) Co się protestami przejmujesz (o ile jakieś będą) to TWÓJ blog :) Czekam na swatche nowości EDM-owych :) Jak Cathello będzie miała czas oczywiście :)
    Foxxxy

    OdpowiedzUsuń
  4. łaaadnie:) tak ciepło i elegancko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze i opinie :*
    Insane - początkowa wersja rzeczywiście była z wtopionym w tło zdjęciem, ale jakoś mi nie pasowała :)
    Foxiaku, Ciebie ostatnio w ogóle nie widać (opis na gg ten sam od kilku tygodni :P ), więc tym bardziej cieszę się, że znalazłaś chwilę, by tu wpaść :)
    Aniu - u mnie to bardziej Snowflakes niż Casual Friday :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna szata, od razu ją polubiłam bez żadnego okresu przyzwyczajania się.
    :)

    na wiosnę będzie zieloniutka?

    OdpowiedzUsuń