wtorek, 5 stycznia 2010

Brązy EDM raz jeszcze...

Próbowałam dzisiaj zrobić zestawienie wszystkich brązów EDM (róże i bronzery), ale niestety.. Nie umiem, po prostu nie umiem robić zdjęć przy takim świetle, jak obecnie jest. Zdjęcia wychodzą nieostre, nie mogę uchwycić kolorów, wszystko jakieś takie nijakie..
Ale skoro już popstrykałam trochę zdjęć, to wrzucam swatche. Może komuś się przydadzą...

Na zdjęciach od lewej:
Natural Reflections Medium Bronzer (puder wykańczający brązujący, moim zdaniem wpada w wyraźnie różowawe tony), Daydream (róż), Soft Bronzer (róż), Pumpkin Pie (róż), Waffle Cone (róż), Sandy Bottom (niedostępny już róż), Bronze Medal (właściwie jest to cień do powiek, obecnie jeszcze możliwy do kupienia, ale już wycofany z oferty, ale jako iż zdarzało mi się użyć go na policzkach, to wstawiłam do zestawienia), Everyday Bronzer, Raw Sugar, Sparkle Bronzer (niedostępny już), Favorite Hoodie (wycofany, ale jeszcze możliwy do kupienia), Flying Coach (niedostępny), Coffee Break (róż - okropnie trudny do uchwycenia, ponieważ posiada zarówno brązowe, miedziane jak i fioletowo sine tony), Natural Reflections Summer Bronze (puder wykańczający)

Zdjęcie w świetle dziennym, ale pochmurnym i szarym (bez użycia lampy):



Zdjęcie w świetle dziennym (gdy załapałam się na odrobinkę lepsze światło, bez lampy)




Zdjęcie w świetle dziennym z użyciem lampy (to dopiero jest fatalna fotka, ale wstawiam, by pokazać, które odcienie są błyszczące, a które mniej)









I tyle :)

1 komentarz:

  1. Ja już zaglądałam codziennie od dwóch tygodni na Twojego bloga żeby poczytać coś nowego i pooglądać :D
    Tak, kocham Raw Sugar i gdyby ktoś miał wątpliwości to nadaje on się do bardzo jasnej cery (Fair neutral z EDM) i nie robi jej krzywdy :)

    OdpowiedzUsuń