wtorek, 5 stycznia 2010

APEL i informacyjnie...


 *********

Dziewczyny, z racji tego, że moja skrzynka wizażowa zapełnia się w zastraszającym tempie, to muszę ją czyścić co 2-3 dni i przyznaję, że narozrabiałam.. Skasowałam wszystkie wiadomości bez zrobienia wcześniejszej kopii :(
Tak więc - jeżeli komuś jeszcze nie wysłałam jakieś wymianki, albo coś obiecałam wysłać i tego nie zrobiłam, a przypadkiem zajrzy tutaj, to BARDZO proszę o informację na mój adres mailowy (ten podany tu na blogu). Proszę o listę, na co się umawiałyśmy i szczegóły potrzebne do wysyłki ..
Przepraszam za utrudnienia a także za to, że informuję o tym tutaj, ale na wizażu nie mam pojęcia, gdzie miałabym umieścić taki apel, by dotarł do wszystkich zainteresowanych. Liczę na to, że te z Was, które jeszcze nie dostały ode mnie wymiankowych/gratisowych paczek - upomną się o nie ;)

A dwa - przepraszam za chwilowe opóźnienia w wysłaniu paczek z zamówień, ale nie miałam dziś ani wczoraj możliwości wyjścia na pocztę, bo dziecko mi się rozchorowało i siedzę w domu. Mam nadzieję, ze jutro a najpóźniej w czwartek wyślę wszelkie zaległe zamówienia...
Zamówienia składam na bieżąco, podobnie z rozliczeniami i wyliczeniami - tutaj żadnych opóźnień nie ma ...

No i nagłówek też niebawem zmienię na normalny...Zdejmę tą durną czapeczkę i dekoracje świąteczne jak tylko znajdę wolną chwilę :)
 *********

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz