środa, 20 stycznia 2010

Everyday Minerals - Disco Sensation Collection

Kilka dni temu dostałam zamówienie, a w nim próbki z kolekcji Disco Sensation, które obecnie dokładane są do zamówień powyżej 38$ i po wpisaniu kodu DISCO.


W skład tej kolekcji wchodzą : Tuesday Night Fever, Disco Rollerskating oraz Feather My Hair.



Żaden z tych cieni nie jest jakoś specjalnie brzydki i nieatrakcyjny, ale też wielkiego wrażenia na mnie nie zrobił żaden z nich.



Tuesday Night Fever to lekko miedziany, pomarańczowy odcień.
Disco Rollerskating - winogronowo- śliwkowy - miedziany
Feather My Hair  - ten mnie zaskoczył, ponieważ w opisie na stronie EDM jest "this eye shadow is full of antique gold that is mystical blue-green". Dla mnie jest to po prostu zielona oliwka plus połyskujące w tle antyczne złoto. Żadnych niebieskawych tonów w nim się nie dopatrzyłam..

Swatche (środkowe zdjęcie - w świetle dziennym z lampą, pozostałe - bez)



 

Kolory na stronie dość wiernie odwzorowują to, co dostałam i czego się spodziewałam, aczkolwiek po cichu miałam nadzieję, że Feather My Hair rzeczywiście będzie miał niebieskawe tony mimo tego, iż na zdjęciu ze strony EDM ich nie widziałam...

11 komentarzy:

  1. Hej, mam pytanie, czy przedstawione przez Panią cienie to próbki czy regularna wielkość słoiczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. to są probki :) Te cienie nie są dostępne w wielkościch MINI ponieważ w chwili obecnej nie można ich zakupić - są dodawane jako gratis do zamówień powyżej określonej kwoty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo - wygląda na całkiem sporo cienia. Przymierzam się do zakupów w EDM i zastanawiam się, czy warto inwestować w pełnowymiarowe cienie, czy próbki starczą.

    Maja

    OdpowiedzUsuń
  4. w którymś z postów (bodajże przy słowniczku angielskim pokazywałam wielkości produktów EDM - BIG, MINI i SAMPLE w porównaniu do 2 zł :D )
    Próbki w zupełności wystarczają na dłuższy czas, zwłaszcza, jeżeli posiada się ich sporo lub nie maluje codziennie :)
    Ale nawet przy codziennym użyciu jednego cienia, wielkość próbki EDM wystarcza na dłuższy czas, bo to całkiem spora ilość :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za poradę w zasadzie pozostało mi tylko zamówić - a wishlista mi się z dnia na dzień wydłuża :D

    Maja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kolekcja powinna się nazywać CHURCH Sensation Collection :D

    Gdzie ten Disco POWRER ?

    Nie miałaś dzisiaj czkawki pod wieczór ? :D Obgadałyśmy Cię z Plurabelle, że masz więcej paczek niż sortowania na celnym :D:D:D
    Oczywiście z ukłonem w Twoją stronę za ogarnienie tego, jak będą szukać prezesa Poczty Polskiej to Cie jakoś podsuniemy :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. DISCO POWER oczywiście miało być :)
    Acha no i FOXXXY !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, z Foxxxy stwierdziłysmy, że jesteś niesamowita z tym, ile tego robisz i jak to wszystko ogarniasz. PP i inne takie firmy powinny się o Ciebie zabijać (nie wspominam juz o tym,że EDM itp. dziwne, że się nie zabijają o Ciebie na stanowisku PR-owca/marketingowca...)

    Plurabelle

    OdpowiedzUsuń
  9. Maju - to życzę w takim razie samych udanych zakupów :*

    Foxxxy - Ty nawet podpisywać się nie musisz, bo Twoj styl jest nie do podrobienia :P Poza tym Plurabelle już mi się wcześniej chwaliła, że bez problemu Cię zidentyfikowała dzięki zdjęciom na moim blogu :P
    No i ciekawszych tematów nie było? :P Już wiem dlaczego mi wszystko z rąk leciało :P
    Na prezesa poczty mojego stanowiska proszę nie zgłaszać, bo połowa towarzystwa siedzącego w różnych placówkach pójdzie na zasiłki dla bezrobotnych :P
    Co Ci w DISCO nie pasuje? :> Nie bylaś nigdy na wiejskim disco? Takim z tanim winem w kolorze Disco Rollerskating i kieckami w odcieniach Tuesday Night Fever? :> Żałuj :D

    Plurabelle - niestety, mam podejrzenia, że nie pasuję za bardzo do obecnej polityki EDM-owej.. Chyba za mało we mnie miłości do całego świata, a i z wysyłaniem pozytywnej energii i ciepłych fluidów też miewam problemy... A i komentować nie tylko pozytywnie również pozwalam na swoim blogu :) Nie mam szans najmniejszych :)
    A serio - jakoś strasznie się ostatnio rozkręciłam z tym wszystkim i to już niemalże praca na cały etat, a nie tylko na pół.. Ale chwilowo chyba się nasyciłam i teraz będę już tylko spokojnie czekać na spływanie do mnie ostatnich nabytków ... I recenzować... :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. O faktycznie zamówiłam pędzle :) Coś się w ogóle z tym dzieje :D:D:D ?

    Oczywiście, że byłam na wiejskim disco przecież ja swojska dziewczyna jestem !

    Foksz

    OdpowiedzUsuń
  11. pędzle wg zapowiedzi Lumiere niebawem wylecą od nich, bo wczoraj albo przedwczoraj zakończyli ich sprzedaż i poinformowali, ze mają już paczki przygotowane do wylotu...
    Więc lada dzień pewnie wyślą maila o wysyłce.. Tylko ciekawe, ile w UC posiedzą (bo że VAT przy takiej kwocie zamówienia nam policzą, to nie ulega wątpliwości :(( )

    No to jak byłaś na wiejskim disco, to co się czepiasz dyskotekowej kolekcji EDM? :P
    Swoją drogą - aż żałuję, że nie widziałam Cię w akcji na takiej potańcówie :D
    I żeby nie było wątpliwości - nie mam nic przeciwko wiejskim dyskotekom - pod warunkiem, że nikt mnie nie zmusza, by się tam bawić :D Ale ja generalnie średnią zwolenniczką podrygiwania jestem - bez względu na klasę lokalu :)

    OdpowiedzUsuń