poniedziałek, 4 stycznia 2010

Brązy z EDM


Pierwszy post w tym roku nie będzie specjalnie wyjątkowy. Brak czasu dopadł mnie ze zdwojoną siłą, a krótkie zimowe dni również nie sprzyjają pstrykaniu fotek. Dlatego dzisiaj wstawię jedynie to, co już się pojawiło na forum, czyli kilka odcieni brązowych róży z EDM.
Dzisiaj w ciągu dnia miałam zrobić zdjęcia w świetle dziennym, ale zanim się zorientowałam, światło się skończyło i nie zdążylam tego zrobić. Spróbuję jutro..

Na zdjęciach - Favorite Hoodie, Raw Sugar, Pumkin Pie oraz Waffle Cone w świetle sztucznym :





Próbowałam dzisiaj złożyć zamówienia z Everyday Minerals, ale coś im się chyba (chwilowo?) posypało, bo za każdym razem wyrzucało mi komunikat o błędzie.
Ale za to nowości się pojawiły:
  • przy zakupach powyżej 38$ 3 cienie (sample) : Disco Roller Skating,  Feather My Hair, Tuesday Night Fever - kod DISCO



  • przy zakupach powyżej 38$ - dwa pełnowymiarowe cienie Jewel Box & Lover’s Lane (kod MEMENTOS)



  •  przy zakupach powyżej 29$ wciąż można dostać cień First Love (kod FIRST)
 
_______________________________________________

Z  mniej przyjemnych spraw - zmienił się cennik amerykańskiej poczty i większość firm ma (przejściowe jak mam nadzieję) problemy z podaniem kosztów wysyłki. Pojawiają się tylko opcje koszmarnie drogich wysyłek, ale z tego, co zdążyłam się zorientować, pracują nad tym i powinno się to zmienić. W chwili obecnej w EDM jest tylko opcja wysyłki za 30 kilka dolarów...

1 komentarz:

  1. Zdjęcia - jak zwykle "superpomocne" :) Już wiem, że Favourite hoodie - niekoniecznie... Ale Pumpkin jest śliczny...
    Za to cienie - wszystkie mi się podobają. Wszystkie 6!
    EDM chyba odkryło żyłkę złota w nakręcaniu ludzi na gratisy do zakupów...

    Plurabelle

    OdpowiedzUsuń