poniedziałek, 22 czerwca 2009

Cienie do brwi EDM

Jako iż z natury moje brwi są jasne i cienkie i kompletnie nie pasują do moich włosów, to przez długi czas uparcie szukałam idealnego cienia do nich. I nie znalazłam :) Albo za ciemne, albo za jasne, albo za czerwone, albo za szare.
Moim pierwszym cieniem z EDM był Medium Brown - niby piękny odcień ciemnej czekolady, ale wyłażą z niego paskudne czerwone tony, co skreślało go w moich oczach.
Zakupiłam więc Silver Gray - spodziewałam się jasnej szarości, a tak naprawdę jest to ciemnopopielaty odcień z wyraźnymi brązowymi tonami. Właściwie na upartego mógłby być, bo na brwiach zmienia się nie do poznania (wcale u mnie szary nie był, tylko taki przybrudzony jasnobury brąz), ale to jeszcze nie było to.
Dopiero, gdy zrobiłam mix (1:1) tych dwóch odcieni, znalazłam coś, co zakończyło moje poszukiwania w tym temacie.
Poniżej swatche.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz