piątek, 27 listopada 2009

Promocje promocje promocje

Black Friday (czyli wyprzedażowy szał w Ameryce) to okazja do wielu promocji w mineralnych firmach. Coastal Scents, MAD, Lumiere, BGM, a nawet EDM z tej okazji postanowiły skusić nas zniżkami i innymi atrakcjami.

W skrócie :
Everyday Minerals - Reissue Party, czyli weekendowy powrót tego, co już jest niedostępne w regularnej sprzedaży (m.in wróciły róże Yard Sale, Pumpkin Pie, a także kompletnie mi nieznany Winter Bronzer).
Do tego pojawił się dział - Spring Clean, w którym znaleźć możemy produkty w obniżonych cenach (choć tu się nie popisali specjalnie - duże podkłady, cienie oraz róże obniżone o .... całego 1$, czyli teraz 11$ zamiast 12$ :D Też mi kuszenie. Skąpstwo i tyle). Oczywiście pojawił się tam cień exhale, który dosłownie wczoraj zamówiłam (standard)

No i trochę mnie zastanawia to Spring Clean, bo to znaczy, ze co? Aż 4 oliwkowe odcienie podkładów wycofują? Teraz, kiedy ja już jestem gotowa do zrobienia zestawienia? No i sama nie wiem, czy je robić, czy nie, bo jeżeli wycofają, a na ich miejsce coś nowego wprowadzą (Perfecta też wyrzucają? I Beige Neutral? I Pink Tan?) to mi się całe zestawienie zdezaktualizuje ... wrrr... Nie bardzo rozumiem dlaczego te odcienie podkładów są w Spring Clean. Przecież to dość chodliwe kolory. A może wcale nie znikną? Idę poczytać na forum EDM, może tam jakieś wieści mają ...

No i trwająca od kilku dni promocja, czyli do każdego zamówienia powyżej 28$ dorzucany jest duży róż Memphis Rose.

EDIT:
na forum się niewiele dowiedziałam, bo .. forum wyłączone. Czyżby jakieś gromy tam się na nich posypały i postanowili zabrać nam możliwość wypowiedzenia, co sądzimy o akcjach pt. rano cena różu - 1$ wieczorem już 7$ albo wycofywanie bez uprzedzenia dość popularnych odcieni? (chyba, ze jednak nie wycofają.. a jezeli tak, to kiedy? Czy będą dostępne do wyczerpania zapasów, czy przez jakiś określony czas? Nic nie wiadomo... Czyli w sumie standard w Everyday Minerals - zamieszanie, bałagan i żadnych konkretnych odpowiedzi ani wyjasnień

1 komentarz:

  1. Nie wiedziałam, co to ten Black Friday :P
    Mimo wszystko zamówienie z EDM i CS złożone, a Lumiere czeka na zbiorowe Wizażowe :)
    Na MAD na wszelki wypadek nie wchodzę :P

    No i mam nadzieję, że jednak się załapałam na Bouquet za 1$ ;) tak mam w rozliczeniu i już zapłaciłam :P
    Za to za Try Me Free zapłaciłam 5$, więc chyba wyszłam na zero :/ chyba, że mi odpiszą i to wyjaśnią ;)

    aaa i przez Twoje swatche skusiłam się na Pumpkin pie, chociaż mam ogromne wątpliwości, czy się nada dla mojej bladej cery :P najwyżej porozdaję odsypki ;)

    Czeka mnie chyba miesiąc paczek - bo jeszcze dwa zbiorowe powinny niebawem dotrzeć :) potraktuję to wszystko jako prezenty świąteczne :P
    (oby UC też je tak potraktował :P )

    Pozdrawiam :*

    Ins.

    OdpowiedzUsuń