środa, 9 grudnia 2009

ZAPOWIEDŹ :)

Jestem już gotowa do zrobienia zestawień EDM-owych. Mam wszystko, co chciałam mieć i w weekend przy dobrych wiatrach (a raczej dobrym świetle ) na blogu pojawią się swatche wszystkich odcieni różów oraz podkładów EDM.
Będzie to wyglądało mniej więcej tak :

Róże:


Podkłady:




Pod każdym zestawieniem bazującym na zdjęciach i opisach ze strony Everyday Minerals (z którymi przynajmniej w połowie się nie zgadzam, bo np. Best Friends to dla mnie odcień zupełnie inny niż "słodki odcień różu z nutą brzoskwini".) znajdą się swatche każdej z grup (czyli sheen, matte, shimmer w przypadku róży oraz golden, buff, beige, cool, warm i olive w przypadku podkładów) oraz zdjęcie grupowe, by można było porównać odcienie z różnych grup.
Opisy ze strony EDM zostały przetłumaczone, podkłady pogrupowane w kolejnosci od najjaśniejszego do najciemniejszego (choć nie zawsze to łatwe, bo kilka odcieni jest dość zbliżonych jasnością, a różnią się jedynie wybijającymi się tonami, więc zestawienie jest dość subiektywne.
Opisy zostawiłam w wersji oryginalnej - czyli jedynie je przetłumaczyłam, bez zagłębiania się w nie i dodawania własnych odczuć co do poszczególnych odcieni. Są to opisy wg EDM, a nie wg mnie :) 

ZAPRASZAM W WEEKEND :)

Oczywiście w międzyczasie na blogu pojawią się inne rzeczy - m.in róże EGM

6 komentarzy:

  1. Oh! Nie mogę się doczekać!

    A z tym best friendem, to rzeczywiście jak kulą w płot :D Ja nawet nie czytam zbytnio ich opisów, tylko szukam swatchy w internecie ;)

    Na róże z EGM też chętna jestem, bo po świętach chyba małe zamówienie zrobię :D

    Pozdrawiam,
    Isilindil

    OdpowiedzUsuń
  2. You rock! Robie zapas popcornu i coli na weekend i siadam przed monitorem z lubością!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojoj, zapowiada się ciekawy weekend przed monitorem :D

    oczywiście już przygotowuję moja Wishlistę, bo nawet nie liczę na to, że mnie niczym nie skusisz ;)

    Świetna produkcja się zapowiada :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie już widze ze to ja sie pomyliłam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. a tam jest chyba błąd przy Fair Medium, 2x jasnych napisałas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo
    czekam z niecierpliwością
    mało kto ma serię COOL opisaną
    a w Twoim wydaniu to będzie majstesztyk :D
    deneb3

    OdpowiedzUsuń