poniedziałek, 10 sierpnia 2009

próbki EDM

Dzisiaj dotarła do mnie paczuszka z Everyday Minerals (po 5 dniach roboczych).
Zamówiłam zestaw darmowych próbek oczywiście (bo wciąż brakuje mi kilku podkładów i różów do zestawienia)


Cienie od razu wpakowałam na oczy (oba są piękne, dużo ładniejsze niż mi to na fotkach chce wyjść), za to co do różu, to mam zdecydowanie mieszane uczucia. Napaliłam się na niego po fotce ze strony EDM i rzeczywiscie, wiele się nie różni, ale to, co pięknie wygląda w pudełeczku, to na skórze już nieco mniej. Chociaż wciąż jeszcze nie jestem w stanie ocenić, czy to z gatunku tych, które pokocham, czy znienawidzę :)
Poniżej lekka próbka tego, jak wygląda róż Homework (sorry za nieudolnego gifa, ale dopracuję je jeszcze, dzisiaj tak na szybko, w ramach testów - i juz wiem, jak robić fotki, zeby było w miarę dobrze, a nie tak, jak na tym poniżej :D )

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Za chwilę reszta fotek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz