sobota, 13 marca 2010

Ankieta

Dodałam mini ankietę, gdyż zastanawiam się nad utworzeniem czegoś w rodzaju mini forum.
Nie będzie ono w żaden sposób miało ambicji stworzenia czegoś na kształt wizażowego forum, a jedynie miejsca, gdzie będzie można zadawać pytania, wpisywać uwagi itd...
Forum na wizażu zawsze już chyba pozostanie największą kopalnią i zbiorem mineralnych informacji i proszę nie mylić mojego pomysłu z chęcią zrobienia czegoś w tym stylu. Absolutnie nie.
Myślę bardziej o miejscu, gdzie będzie można napisać wszystko, co nie dotyczy konkretnych postów na moim blogu, a często pada w mailach i pytaniach na gg (niejednokrotnie są to powtarzające się pytania)
Dlatego też, chętnie poznam Wasze opinie, czy takie mini forum byłoby przydatne, czy dać sobie z tym spokój? Będę ogromnie wdzięczna za wszystkie głosy :*

8 komentarzy:

  1. Nie widzę, żadnej ankiety (a może nie widzę jej bo jej jeszcze nie ma? albo mamy po prostu w komentarzach pisac nasze opinie?):D

    Moim zdaniem to świetny pomysł z tym mini forum. Sama nie raz mam do Ciebie kilka pytań, części nie zadaję bo głupio mi pisac o wszystko wiadomośc :P więc Twój pomysł uważam za baaardzo dobry i przydatny. Nie ma co ukrywac, że jesteś guru mineralno-kosmetycznym :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ok już widzę sondę... :mur: przepraszam za zaśmiecanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, fajny pomysł ale- pewnie nie będziesz już wtedy mogła miec w podpisie na wizażu linka do bloga. Ja miałam do bloga lakierowego ale jak na blogu pojawił się link do maleńkiego forum ( na którym niewiele się dzieje, raczej tylko info techniczne itp) to Zlosliwiec zasugerował pousuwanie linków do bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś - własnie tego się obawiam. I przyznam, iż trochę mnie to dziwi, bo przecież na moim blogu jest mnóstwo linków do wizażu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Goldika - proszę Cię.. guru . Jak już wielokrotnie pisałam, guru ze mnie jak z ... (cenzura :D )

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem Kasiu, mnie też :/
    Na bank będziesz musiała usunąc blog jesli utworzysz forum, takie mają zasady, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. A tego nie można włożyć jako reklamy do podpisu? ;)

    Isilindil

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem nawet czy można wsadzić jako reklamę bo wizaz traktuje linki do innych for jako konkurencję. Musiałabyś Kasiu dowiedzieć się u góry. Ale nawet jeśli zgodzą się na taką mikroreklamę w podpisie to jej wykupienie nie obejmuje wklejania linków na forum do postów.

    OdpowiedzUsuń