sobota, 24 października 2009

Przerwa jesienno- zimowa?

Zaczynam się serio zastanawiać nad porzuceniem robienia zdjęć i swatchy w okresie jesienno- zimowym. Światło jest tak fatalne, że nie jestem w stanie zrobić sensowych fotek. Zdjęcia bez lampy wychodzą ponuro i ciemno, z lampą kolory zmienione oczywiście...
Kiedy po południu mam chwilę, to już jest prawie całkiem ciemno. Myślałam, że w weekend spróbuję coś popstrykać zaczynając od wcześniejszych godzin. Niestety- za oknem szaro, buro, pochmurno i deszczowo... Cóż, pogoda zdecydowanie nie sprzyjająca.
Jako iż studiem fotograficznym z dobrym zapleczem niestety nie dysponuję, więc fotki są, jakie są. Z góry za to przepraszam ...

Zestaw Try Me Free - Eco Eyes
W skład wchodzi : Eco Friendly, Sunset Voyage, Jasmin Tea


Róże, które ostatnio nabyłam.
Yard Sale, Pumpkin Pie, Raspberry Sherebet - weekendowa akcja z możliwością zakupu odcieni, które zostały wycofane ze sprzedaży.
Wishing Well - róż obecnie dodawany gratis do zakupów powyżej 28$



I swatche - pierwsza fotka to zdjęcia w tym paskudnym świetle dziennym bez lampy, a druga z jej użyciem.



Na koniec - na życzenie - zestawienie rozświetlaczy Everyday Minerals.
Zdjęcie w świetle dziennym bez lampy oraz z lampą
Na zdjęciach : Pearl Beige, Sparkle Beige, Wet Sand, Natural, Champagne







I jeszcze raz pędzle Everyday Minerals - próbowałam zrobić dokładniejszą fotkę niż wczoraj, ale okazało się to wcale nie łatwe.


Mam jednak nadzieję, że coś tam widać. Zwłaszcza chodziło mi o pokazanie róznicy pomiędzy Eye Kabuki Junior a Smudge Brush



Na tyle :) Opisy i jakieś recenzje postaram się dodać wieczorem.



7 komentarzy:

  1. Witam :)
    Bardzo zasmuciła mnie wiadomość w tej notatce, ponieważ uwielbiam Pani recenzje i zdjęcia, więc pomyślałam, że poszukam w internecie przykładowych ręcznie robionych mini studiów fotograficznych. Sama też zrobiłam sobie takie cudo ;) a tutaj link: http://www.flickr.com/search/?q=lightbox
    Oczywiście rozumiem, że trzeba poświęcić trochę czasu na zrobienie go, a kobieta pracująca nie zawsze tym dysponuje ;) Ale może to podpowie Pani jakieś rozwiązanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za podpowiedź :* Może rzeczywiście w wolnej chwili spróbuję zmajstrować sobie coś takiego.. :)
    I dziękuję za wizyty na moim blogu :*

    A - Kaśka mam na imię i żadna ze mnie "Pani" :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, bardzo, ale to bardzo mi to się przydało. Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cathy, no coś Ty, nie rób przerwy, gdzie my będziemy mieć takie swatche jak tutaj? nigdzie, i popełnimy mnóstwo minerałowych błędów jak przestaniesz robić zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu kategorycznie protestuję jakiejkolwiek przerwie jesienno-zimowej!! :)) co ja będę oglądać?? Ani mi się waż :D jakie światło będzie takie będzie, ale fajnie czytać Twojego bloga, Twoje uwagi, oglądać te wszystkie foteczki i nie chcę żadnej przerwy! :)) Pozdrawiam cieplutko :)) :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również jako stała bywalczyni Twojego bloga proszę Cię o kontynuowanie robienia fotek, jakiekolwiek by nie były. Twoje recenzje oraz wszelkie uwagi są wielce pomocne i kilka razy dziennie zaglądam tu żeby sprawdzić czy nie pojawiło się coś nowego ;) Odwalasz tutaj kawał świetnej roboty, przede wszystkim widać, że kochasz te prochy tak samo jak wiele innych kobiet, one wszystkie załamią się gdy ich MineralnaGuru zaniecha dodawania nowych wpisów na blogu. Nie wolno Ci tego zrobić! :)

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję, że jesteś!
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  7. Chce wszystko co pokazałaś w tym poście!! Boże jakie piękne kolorki! Jaśminowa herbatka musi być moja :) Prześliczny kolor a rozświetlacze... ahh i ohhh! O pędzlach nawet nie piszę chlip chlip...

    OdpowiedzUsuń