środa, 14 października 2009

czas wrócić :)

i wziąć się do roboty...
Zaniedbałam ostatnio nieco prowadzenie bloga, bo czasu na to i chęci mi nieco brakowało, ale mam tyle nowych rzeczy do opisania i obfotografowania, że pora najwyższa chyba to zrobić.
W ciągu najbliższych kilku dni pojawią się
- zakupy z Earthen Glow Minerals
- Silk Naturals
- darmowe probki dla bloggerów z Buff'd
- mnóstwo nowych cieni
- zestawienie wszystkich róży Everyday Minerals
- zestawienie wszystkich podkładów Everyday Minerals
- recenzje wczesniej zakupionych i przetestowanych już kosmetyków
i jeszcze nieco więcej ... :)
Tylko muszę znaleźć na to wolną chwilę...
Teraz tak na szybko małe migawki z tego, co się pojawi niebawem ...



Kupiłam też "trochę" :D pojemniczków, żeby w końcu poprzesypywać to wszystko, co trzymam w woreczkach :)



2 komentarze:

  1. Wspaniałe zakupy! Już się nie mogę doczekać recenzji tych kremów i ślicznie wyglądających mydełek :) Kusisz, właśnie weszłam na stronę earthandglowminerals.com i chyba nie muszę pisać czym to się skończy.
    Mogłabyś zdradzić gdzie kupiłaś te pojemniczki w tak hurtowych ilościach ?

    OdpowiedzUsuń
  2. :*
    Pojemniczki kupione oczywiście na Allegro :D
    Na szczęscie udało mi się upolować naprawdę korzystną aukcję z licytacją, dzięki czemu nie zapłaciłam paru setek za taką ilość :D

    I odezwij się, proszę, na maila - mam coś dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń